38.85
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Autorka podjęła się teoretycznej, a także empirycznej analizy jednego z głównych tematów w ramach nauki o mediach, ekonomiki mediów oraz zarządzania mediami. Jak dotąd nie można stwierdzić, że występuje dostatecznie wiele opracowań dotyczących zarządzania w obszarze mediów elektronicznych. W dalszym ciągu problematyka ta jest niezbyt często podejmowana przez badaczy mediów, zwłaszcza z uwzględnieniem podstawowej kategorii odbiorczej tych treści, czyli studentów i doktorantów, a także młodych badaczy zajmujących się problematyką funkcjonowania rynku audiowizualnego w naszym kraju. Biorąc pod uwagę wielość wątków tematycznych przedstawionych w książce, można przewidywać, że znajdzie ona wielu czytelników w kręgu naukowców, badaczy i studentów oraz doktorantów reprezentujących środowisko związane ze studiami w zakresie dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, ekonomii mediów oraz zarządzania mediami,Z recenzji dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas, prof. UJM
Szczegóły
Tytuł
Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce
Autor
Świerczyńska-Głownia Weronika
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
136
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323338123
Rodzaj
Książka
EAN
9788323338123
Data premiery
2014-12-09
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce
38,85 zł
Recenzje