20
Socjologia
Impuls
Fenomen ekshibicjonizmu w telewizji
Wydawnictwo:
Impuls
Oprawa: broszura
Opis
Kiedy w kwietniu 2001 roku program „Big Brother” pojawił się w telewizji, w czasopismach rozpisywano się na temat tego, jakie skutki może mieć jego emisja. Opinie pejoratywne stanowiły zdecydowaną większość. Gdy „narodowa debata” ucichła program „Wielki Brat” doczekał się licznego rodzeństwa. Przedmiotem analizy w prezentowanej publikacji są programy typu reality show oraz talk show. Celem pracy jest próba zrozumienia rosnącej woli obnażania się przed masową publicznością; tego, skąd rodzi się w ludziach gotowość do odsłaniania najciemniejszych zakamarków własnej alkowy. Publikacja zawiera zarówno zagadnienia teoretyczne oscylujące wokół telewizji i programów reality show, jak i analizę dyskursu transkryptowanych programów, takich jak: „Bar”, „Rozmowy w toku”, „Big Brother” i inne. Szczególną wagę Autorka przywiązała do aranżacji całego show, jak i próby zrozumienia motywów skłaniających do uczestniczenia w spektaklach na oczach telewidzów.
Szczegóły
Rok wydania
2005
Oprawa
broszura
Ilość stron
168
Format
16,5 x 23,5
ISBN
8373083863
Rodzaj
Książka
EAN
9788373083868
Kraj produkcji
PL
Producent
Oficyna Wydawnicza Impuls
Dodałeś produkt do koszyka

Fenomen ekshibicjonizmu w telewizji
20,00 zł
Recenzje