27.3
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe UAM
Fenomenologia nr 7/2009
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Oprawa: Miękka
Opis
RozprawyJEAN-LUC MARION: Granice fenomenalnościIWONA LORENC: Obraz w ujęciu fenomenologicznym i antropologicznym (Merleau-Ponty, Belting)ANDRZEJ ZALEWSKI: świadomość intencjonalna modelowana w tekście filozoficznymPIOTR ŁACIAK: Status podmiotowości w fenomenologii HusserlaMARIA MAŁGORZATA BARANOWSKA: Człowiek jako osoba duchowa w ujęciu Maxa ScheleraWITOLD PŁOTKA: Geneza rozumu: nowy wymiar racjonalizmu w fenomenologii HusserlaADAM WĘGRZECKI: Perspektywy fenomenologicznej antropologii filozoficznejRecenzje i omówieniaDARIUSZ BĘBEN: Fink i jego dziełoKS. GRZEGORZ MALINOWSKI: Husserliana XXXIX: D/e LebensweltANDRZEJ PRZYŁĘBSKI: Barbara Merker. Rozumienie wedle Heideggera i wedle BrandomaANDRZEJ PRZYŁĘBSKI: Donatella Di Cesare. Gadamera portret filozoficznyKronikaANDRZEJ PRZYŁĘBSKI: Fenomenologia i antropologia filozoficznaMARCELA KOŚCIAŃCZUK: Fenomen słowaANDRZEJ PRZYŁĘBSKI: Hermeneutyka wobec wyzwań etycznychANDRZEJ PRZYŁĘBSKI: 150. rocznica urodzin Edmunda HusserlaANDRZEJ LEDER, ROBERT PIŁAT: Konferencja "Husserl Circle" w ParyżuANDRZEJ PRZYŁĘBSKI: Filosofia come scienza rigorosaSVEN SELLMER: Fenomenologia jako podstawa krytyki kultury -sympozjum w Rostocku
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
156
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788323220787
ISSN
17317541
Rodzaj
Książka
EAN
9788323220787
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe UAM
Dodałeś produkt do koszyka

Fenomenologia nr 7/2009
27,30 zł
Recenzje