40.78
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Finanse behawioralne mikro, małych i średnich..
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Opis
Monografia obejmuje kluczowe zagadnienia z zakresu finansów behawioralnych przedsiębiorstw, takie jak: racjonalność zachowań, heurystyki, mentalne księgowanie, osobowość przedsiębiorcza, nastawienie do ryzyka, motywy podejmowania działalności, emocje, nadmierna pewność siebie, efekt naśladownictwa, efekt utopionych kosztów. Jest pierwszym w Polsce zwartym, kompleksowym opracowaniem na temat wpływu czynników ekonomicznych, demograficznych, psychologicznych i społecznych na decyzje gospodarcze i wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zawiera przegląd światowych publikacji oraz wyniki wieloletnich badań empirycznych (w tym eksperymentów behawioralnych) przeprowadzonych na próbach obejmujących łącznie ponad 11 tys. polskich przedsiębiorców. Wyniki badań mogą znaleźć szereg praktycznych zastosowań czytelnik dowie się, jak unikać błędów w biznesie oraz jak podejmować optymalne decyzje.
Szczegóły
Tytuł
Finanse behawioralne mikro, małych i średnich..
Autor
Marek Szczepaniec
, Przemysław Kulawczuk
, Tomasz Jurkiewicz
Wydawnictwo
Rok wydania
2021
Ilość stron
314
ISBN
9788382062410
Stan
Nowy
EAN
9788382062410
Dodałeś produkt do koszyka
Finanse behawioralne mikro, małych i średnich..
40,78 zł
Recenzje