53
Książki
CeDeWu
Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
Książka ukazuje przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III).Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. ()Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowić zarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych.Z recenzji dr hab. Igi Rudawskiej prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
Szczegóły
Tytuł
Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia
Autor
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
224
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375562422
Rodzaj
Książka
EAN
9788375562422
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia
53,00 zł
Recenzje