61.85
Książki
CeDeWu
Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia (wyd. II wznowione)
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
61,85 zł
Cena rekomendowana: 66,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III).Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. (...)Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowićzarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych.dr hab. Iga Rudawska, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego, fragment recenzji
Szczegóły
Tytuł
Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia (wyd. II wznowione)
Wydawnictwo
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
220
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381028523
Rodzaj
Książka
EAN
9788381028523
Data premiery
2024-05-21
Dodałeś produkt do koszyka
Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia (wyd. II wznowione)
61,85 zł
Recenzje