25.13
Książki
Aspra
Finansowanie mediów publicznych w Polsce
Teoria i praktyka
Wydawnictwo:
Aspra
Oprawa: Miękka
Opis
Z pełnym zrozumieniem dla formułowanych z wielu stron oskarżeń, że media publiczne w Polsce niedostatecznie realizują swe obowiązki misyjne (i jest to zarzut kierowany przede wszystkim wobec TVP S.A.), trzeba pamiętać, że media te są nam jednak absolutnie niezbędne. To one przecież powinny być forum ważnych dyskusji społecznych, tworzyć płaszczyznę społecznego dyskursu na tematy tak ważne, jak np. powszechna potrzeba respektowania norm etycznych czy problem rozumnego i skutecznego budowana naszej tożsamości kulturowej. Taka instytucja nie jest jednak tania, tym bardziej że kończy się czas mediów analogowych, a także uniwersalnej telewizji dla wszystkich. Wielka rewolucja technologiczna, której synonimem staje się zwłaszcza cyfryzacja, wymusza inne zupełnie spojrzenie na przyszłość i finansowanie mediów, w tym także publicznych.Publikacja powstała we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Krajową Radą Radiofonii i Telewizji oraz Związkiem Pracodawców Mediów Publicznych.
Szczegóły
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
176
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375454062
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375454062
Data premiery
2013-06-04
Dodałeś produkt do koszyka
Finansowanie mediów publicznych w Polsce
25,13 zł
Recenzje