39.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
First Steps in Marketing Language
Słownictwo i praktyczne wskazówki
Opis
Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy po polsku i po angielsku podaje przykłady żargonu stosowanego w marketingu, a także idiomy związane z marketingiem. Książka zawiera: zwroty i wyrażenia związane z marketingiem, wzory korespondencji marketingowej, angielsko-polski słownik terminów marketingowych.
Szczegóły
Tytuł
First Steps in Marketing Language
Podtytuł
Słownictwo i praktyczne wskazówki
Autor
Kozierkiewicz Roman
Wydawnictwo
Seria
First Steps In
Wydanie
1
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
184
Format
11.7x19.0cm
Języki
polski
Języki
angielski
ISBN
9788301162702
Rodzaj
Książka
EAN
978830116270201
Data premiery
2010-06-08
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

First Steps in Marketing Language
39,90 zł
Recenzje