loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
120.23 Książki Macmillan

Foundations of marketing

Wydawnictwo: Macmillan
Oprawa: oprawa broszurowa
120,23 zł
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

This introductory text examines marketing within the context of a dynamic, contemporary environment. The author is really in-tune with the students, explaining theoretical concepts effectively, using a wide range of mini-cases that bring the subject alive - from Kit Kats to Harry Potter, from obesity to the rejuvenation of the Skoda brand. Groucutt`s passion for the subject is clear as he offers a contemporary view of marketing, reflecting complex changes within both society and business, through a development of the marketing mix beyond the traditional 4P and 7P frameworks to encompass a new 10P framework. Concise, affordable and comprehensive in content - this text is a must for all introductory marketing courses.

Szczegóły

Tytuł
Foundations of marketing
Wydawnictwo
Rok wydania
2007
Oprawa
oprawa broszurowa
Ilość stron
400
Format
19x24.5 cm
ISBN
1403903271
Rodzaj
Książka
EAN
9781403903273
Data premiery
2007-06-14

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
120,23 zł
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Foundations of marketing
Jonathan Groucutt
120,23 zł
Przejdź do koszyka
120,23 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO