6.3
Pedagogika
UMCS
Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, zwane dysleksją, objawiają się nie tylko niepowodzeniami szkolnymi, które u dzieci dyslektycznych są konsekwencją niezdolności do przyswojenia umiejętności poprawnego czytania i pisania - pomimo normalnego poziomu inteligencji i odpowiednich warunków do nauki - lecz także niemożnością efektywnego nauczenia się jakiegoś zawodu w przypadku dyslektyków dorosłych. Zaprezentowana w książce problematyka badawcza dotyczy wybranych sfer funkcjonowania psychospołecznego uczniów dyslektycznych kończących VII klasę szkoły podstawowej. Zanalizowano samoocenę tych uczniów, ich zachowanie oraz status socjometryczny.
Szczegóły
Tytuł
Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych
Autor
Piotr Alfred Gindrich
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
190
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
8322720033
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322720035
Dodałeś produkt do koszyka
Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów dyslektycznych
6,30 zł
Recenzje