11.4
Informatyka, programowanie i grafika komputerowa
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Gamifikacja atrakcji turystycznych z wykorzystaniem platformy emused.eu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa: Miękka
11,40 zł
Cena rekomendowana: 35,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Gamifikacja polega na użyciu wybranych elementów charakterystycznych dla gier poza nimi. Zastosowana przy oprowadzaniu zwiedzających, pozwala zwiększyć ich zaangażowanie, poprawić ich wrażenia z wizyty, ułatwiać nabywanie wiedzy i umiejętności, czy pomóc w kształtowaniu pozytywnych postaw. W czasach ogólnej dostępności urządzeń mobilnych nośnikiem gamifikacji mogą być e-przewodniki mobilne dostarczane użytkownikom w postaci aplikacji uruchamianych na ich własnych smartfonach. Platforma emused.eu jest inicjatywą powołaną do życia w kierowanym przez Uniwersytet Szczeciński konsorcjum, której celem jest umożliwienie nawet małym muzeom wykorzystania potencjału gamifikacji przy oprowadzaniu zwiedzających. Jest to możliwe dzięki udostępnionemu w chmurze oprogramowaniu, które służy do tworzenia i zarządzania zgamifikowanymi trasami zwiedzania dostępnymi na urządzeniach mobilnych.
W niniejszym opracowaniu opisano: założenia i budowę platformy, podstawowe zasady korzystania z niej, zarządzanie treściami udostępnianymi poprzez e-przewodniki i reguły gamifikacji, możliwość, poprzez platformę, analizy danych o zachowaniu użytkowników, a także przykład udanego wdrożenia e-przewodnika opartego na platformie w wiodącej atrakcji turystycznej południowej Szwecji. Wcześniej, w rozdziale otwierającym, przybliżono koncepcję gamifikacji, psychologiczne przesłanki jej skuteczności, uwarunkowania jej stosowania w turystyce, a także kluczowe jej składniki. Liczymy, że opracowanie to spotka się z zainteresowaniem tak badaczy gamifikacji, jak i praktyków - pragnących wykorzystać platformę emused.eu do zapewnienia zgamifikowanych e-przewodników w atrakcjach turystycznych, którymi zarządzają.
W niniejszym opracowaniu opisano: założenia i budowę platformy, podstawowe zasady korzystania z niej, zarządzanie treściami udostępnianymi poprzez e-przewodniki i reguły gamifikacji, możliwość, poprzez platformę, analizy danych o zachowaniu użytkowników, a także przykład udanego wdrożenia e-przewodnika opartego na platformie w wiodącej atrakcji turystycznej południowej Szwecji. Wcześniej, w rozdziale otwierającym, przybliżono koncepcję gamifikacji, psychologiczne przesłanki jej skuteczności, uwarunkowania jej stosowania w turystyce, a także kluczowe jej składniki. Liczymy, że opracowanie to spotka się z zainteresowaniem tak badaczy gamifikacji, jak i praktyków - pragnących wykorzystać platformę emused.eu do zapewnienia zgamifikowanych e-przewodników w atrakcjach turystycznych, którymi zarządzają.
Szczegóły
Tytuł
Gamifikacja atrakcji turystycznych z wykorzystaniem platformy emused.eu
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka
Ilość stron
116
Języki
polski
ISBN
9788379724956
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788379724956
Dodałeś produkt do koszyka
Gamifikacja atrakcji turystycznych z wykorzystaniem platformy emused.eu
11,40 zł
Recenzje