29.4
Socjologia
UMCS
Gatunki audycji w radiu sformatowanym
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Ksišżka ilustruje ogromne, w ostatnich latach, przeobrażenia radia jako medium i jako instytucji, nie tylko o charakterze ekonomicznym ale i technologicznym. Zmiany te nie pozostajš bez wpływu na program - zarówno w sferze treci, jak i formy. Jest to praca pionierska, oferujšca wszechstronnš panoramę form tkwišcych w przekazie współczesnego radia. Może służyć adeptom dziennikarstwa radiowego i dojrzałym dziennikarzom, a także podejmujšcym decyzje programowe menadżerom i stanowić może co w rodzaju reference book dla przyszłych badaczy radia.
Szczegóły
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
196
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322728529
Rodzaj
Książka
EAN
9788322728529
Data premiery
2008-06-24
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Gatunki audycji w radiu sformatowanym
29,40 zł
Recenzje