50.47
Książki
Helion
Google Analytics od podstaw
Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
50,47 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Google Analytics 4 wyznacza nowe zasady marketingu cyfrowego: obecnie chodzi nie tyle o raportowanie zdarzeń z przeszłości, ile o aktywację danych przez łączenie danych online i offline ze wszystkich strumieni, aby zapewnić kompleksowe informacje marketingowe. Taka analityka cyfrowa umożliwia szybsze podejmowanie decyzji. Umiejętność korzystania z GA4 staje się więc nieodzowna.
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.
Ta książka pomaga nie tylko zrozumieć dane, ale także wygenerować przewagę konkurencyjną!
Melinda Schiera, strateg do spraw analityki
Najciekawsze zagadnienia integracja Google Cloud z GA4 przeprowadzanie integracji GA4 przechwytywanie danych GA4 i realizacja przypadków użycia projektowanie przepływów danych dostosowywanie przypadków użycia do potrzeb biznesowych
Przygotuj się na cyfrowy marketing przyszłości!
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funkcjonalnościom GA4. Zaprezentowano architekturę GA4, strategie danych, a także informacje dotyczące pozyskiwania, przechowywania i modelowania danych. W książce znalazło się również omówienie typowych przypadków użycia dla aktywacji danych i instrukcji przydatnych podczas implementacji tych przypadków. Co istotne, poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami kodu.
Ta książka pomaga nie tylko zrozumieć dane, ale także wygenerować przewagę konkurencyjną!
Melinda Schiera, strateg do spraw analityki
Najciekawsze zagadnienia integracja Google Cloud z GA4 przeprowadzanie integracji GA4 przechwytywanie danych GA4 i realizacja przypadków użycia projektowanie przepływów danych dostosowywanie przypadków użycia do potrzeb biznesowych
Przygotuj się na cyfrowy marketing przyszłości!
Szczegóły
Tytuł
Google Analytics od podstaw
Podtytuł
Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
288
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788383228495
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Lachowski Lech
Tytuł oryginału
Learning Google Analytics: Creating Business Impact and Driving Insights
Rodzaj
Książka
EAN
9788383228495
Data premiery
2023-10-10
Dodałeś produkt do koszyka
Google Analytics od podstaw
50,47 zł
Recenzje