53.6
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Gospodarka doświadczeń
Perspektywa polskiego konsumenta
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
53,60 zł
Cena rekomendowana: 54,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.
Szczegóły
Tytuł
Gospodarka doświadczeń
Podtytuł
Perspektywa polskiego konsumenta
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
268
Format
16.5x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301182359
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301182359
Dodałeś produkt do koszyka
Gospodarka doświadczeń
53,60 zł
Recenzje