66.4
Książki
Rozpisani.pl
Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center
Ocena i kierunki doskonalenia
Wydawnictwo:
Rozpisani.pl
Oprawa: Miękka
66,40 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość. W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.
Szczegóły
Tytuł
Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center
Podtytuł
Ocena i kierunki doskonalenia
Autor
Agnieszka Bera
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
226
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788394587505
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788394587505
Dodałeś produkt do koszyka
Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center
66,40 zł
Recenzje