Jakub Wędrowycz: Upiorne wczasy
Wiek: 14+
Zapłać za 30 dni
Opis
Jakub Wędrowycz: Upiorne Wczasy
Kultowa seria Andrzeja Pilipiuka powraca jako gra karciana!
Jakub Wędrowycz: Upiorne wczasy to samodzielna kooperacyjna gra karciana, w której razem z przyjaciółmi wcielasz się w Jakuba i jego ekipę, by wspólnie tłuc potwory, bronić wakacyjnych zakątków i pochłaniać hektolitry ożywczego samogonu. Co turę zagrywasz kartę, namawiasz kompana na jej wsparcie, a potem liczysz na to, że potwór nie odda za mocno!
Wędrowycz jak żywy
Niepowtarzalny humor i klimat książek Andrzeja Pilipiuka - tym razem na kartach tej niepowtarzalnej gry! Wszystko zilustrowane jak należy przez Andrzeja Łaskiego, Hannę Kuik i Macieja Simińskiego.
Kooperacja lub mogiła!
Będzie przyjemnie, ale nie będzie łatwo - albo zabierzecie się do roboty jako zespół, albo będzie to najkrótsza przygoda w Wojsławicach.
Wyzwanie nie dla ogórków
Jak parę zasad zmienić w śmiertelne wyzwanie? Opanuj kilka akcji i system działania wrogów i możesz grać. Ale wygrać... to zupełnie inny temat. Tu trzeba się nakombinować!
Do kompletu lub samodzielnie
Masz i znasz Dziki Samogon, poprzednią Jakubową grę karcianą na tej mechanice? Rozbuduj ją o Upiorne Wczasy. Nie znasz? Też dobrze. Upiorne Wczasy to samodzielna gra i 100, zabawy w zabawie.
Wspólne tłuczenie potworów
Wciel się w rolę Jakuba, Semena, Piotrusia albo Urszulki i razem z przyjaciółki ruszaj tłuc potwory: Północnicę, Krwawą Syrenę i Króla Szczurów.
Karta za kartą
W każdej turze zagrywasz kartę z 2 akcjami: od ataków po egzorcyzmy i pędzenie bimbru. Twój kompan przy stole może wzmocnić jej działanie swoimi kartami.
Przeciwnicy i ich poplecznicy
Wrogowie działają dzięki reakcjom i atakom składającym się na wymagający, kąśliwy i wredny jak sam diabeł system gry.
Stawka większa niż pożycie
Albo uda się dopaść arcywroga i wypstrykać go z punktów życia, albo wygra gra i nastanie czas wściekłości i zemsty.
Czas rozgrywki: 45 min
Wiek: 14+
Recenzje