68.44
Marketing i ekonomia
CeDeWu
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce (wyd. II)
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
68,44 zł
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Praktyczne wykorzystywanie wyników badań rynkowych i marketingowych związane jest z podejmowaniem bieżących decyzji, planowaniem oraz kontrolowaniem na wszystkich szczeblach zarzadzania w organizacjach działających na rynku. To dzięki umiejętnemu i regularnemu wykorzystywaniu wyników decydenci zmniejszają ryzyko podejmowanych działań, zwiększając tym samym prawdopodobieństwo podejmowania trafnych decyzji.
Książka ma na celu zaprezentowanie klasycznego procesu zbierania danych rynkowych, wzbogacone o liczne przykłady analiz uwarunkowań rynkowych. Kreatywne, analogiczne odniesienie w tym zakresie do realiów danego podmiotu czy szerzej rynku może stanowić cenną inspirację i praktyczną pomoc w samodzielnie realizowanych badaniach rynkowych.
Korzystający z podręcznika Czytelnik zdobędzie nie tylko wiedzę, lecz również praktyczne umiejętności niezbędne w codziennym życiu zawodowym. Ze względu na specyfikę poruszanej problematyki niniejsza publikacja skierowana jest głównie do:
• decydentów, którzy mogą dostrzec w licznych praktycznych przykładach cenne źródło wiedzy o możliwościach uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku;
• pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, bowiem może ich zainspirować i nakreślić im nowe, dotychczas nierealizowane jeszcze obszary analiz rynkowych;
• studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii, gdyż otrzymują oni kompendium wiedzy o praktycznym realizowaniu efektywnych i skutecznych badań - pomiarze, analizie i interpretacji zachodzących zjawisk rynkowych.
Książka ma na celu zaprezentowanie klasycznego procesu zbierania danych rynkowych, wzbogacone o liczne przykłady analiz uwarunkowań rynkowych. Kreatywne, analogiczne odniesienie w tym zakresie do realiów danego podmiotu czy szerzej rynku może stanowić cenną inspirację i praktyczną pomoc w samodzielnie realizowanych badaniach rynkowych.
Korzystający z podręcznika Czytelnik zdobędzie nie tylko wiedzę, lecz również praktyczne umiejętności niezbędne w codziennym życiu zawodowym. Ze względu na specyfikę poruszanej problematyki niniejsza publikacja skierowana jest głównie do:
• decydentów, którzy mogą dostrzec w licznych praktycznych przykładach cenne źródło wiedzy o możliwościach uzyskiwania przewagi konkurencyjnej na rynku;
• pracowników prowadzących w praktyce badania marketingowe, bowiem może ich zainspirować i nakreślić im nowe, dotychczas nierealizowane jeszcze obszary analiz rynkowych;
• studentów m.in. kierunków zarządzania i ekonomii, gdyż otrzymują oni kompendium wiedzy o praktycznym realizowaniu efektywnych i skutecznych badań - pomiarze, analizie i interpretacji zachodzących zjawisk rynkowych.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (Polska)
tel: 22 374 90 20
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce (wyd. II)
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2021
Oprawa
Miękka
Ilość stron
220
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381025478
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381025478
Dodałeś produkt do koszyka
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce (wyd. II)
68,44 zł
Recenzje