69
Książki
Helion
Harvard Business Review Kobiety i biznes
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Twarda z obwolutą
Opis
Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę... a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet
Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.
Główne zagadnienia omawiane przez autorów to:
obraz kobiecej drogi kariery - raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy,
"szklany sufit" - opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła,
siła informacji - przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy,
studium przypadku - tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom,
praca w odpowiedniej firmie - czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt,
kobiety w roli zarządzających - nowy styl przewodzenia.
Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.
Główne zagadnienia omawiane przez autorów to:
obraz kobiecej drogi kariery - raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy,
"szklany sufit" - opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła,
siła informacji - przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy,
studium przypadku - tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom,
praca w odpowiedniej firmie - czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt,
kobiety w roli zarządzających - nowy styl przewodzenia.
Szczegóły
Tytuł
Harvard Business Review Kobiety i biznes
Autor
Hewlett Sylvia Ann
, Luce Carolyn Buck
, Cappelli Peter
Wydawnictwo
Rok wydania
2006
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
227
Format
14.5x21.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324602650
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Krzemień-Rusche Joanna
Tłumacze
Borówka Ewa
Tytuł oryginału
Harvard Business Review on Women in Business
Rodzaj
Książka
EAN
9788324602650
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Dodałeś produkt do koszyka

Harvard Business Review Kobiety i biznes
69,00 zł
Recenzje