50.64
Książki
Rebis
Harvard Business Review. Podręcznik lidera
Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele
Wydawnictwo:
Rebis
Oprawa: Twarda
50,64 zł
Cena rekomendowana: 69,98 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Przedsprzedaż - wysyłka po 29.04.2025
Opis
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje oraz wprowadzasz innowacje. I jak uzyskujesz wyniki. W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, przedstawiają sprawdzone koncepcje i definiują cechy dobrego przywództwa, uzupełniając tę wiedzę wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami – a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać istotny wpływ na otoczenie. W Harvard Business Review. Podręczniku lidera znajdziesz m.in.: zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w „Harvard Business Review” artykułów autorstwa m.in. Claytona M. Christensena i Michaela E. Portera, pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters, szczegółowe wskazówki ułatwiające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie świetnych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, innowacyjne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o.
ul. Żmigrodzka 41/49
60-171 Poznań (PL)
tel: 61 867 81 40
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Harvard Business Review. Podręcznik lidera
Podtytuł
Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2025
Oprawa
Twarda
Ilość stron
352
Format
15.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788383383569
Tłumacze
Jóźwiak Bożena
Tytuł oryginału
Harvard Business Review. Leader's Handbook
Rodzaj
Książka
EAN
9788383383569
Data premiery
2025-04-29
Dodałeś produkt do koszyka

Harvard Business Review. Podręcznik lidera
50,64 zł
Recenzje