42
Polityka
Adam Marszałek
Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: Miękka
Opis
Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych.
Szczegóły
Tytuł
Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Autor
Madryas Weronika
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
221
Format
16.0x22.5cm
Języki
polski
ISBN
9788380194885
Rodzaj
Książka
EAN
9788380194885
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
42,00 zł
Recenzje