34.89
Książki
UMCS
Homo legens czy homo consumens?
Czytelnik i książka w XXI wieku
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
Otoczenie książki stanowią obecnie różnorodne przekazy medialne, z którymi wchodzi ona w relacje, tworząc siatki wielowymiarowych powiązań, funkcjonujących de facto jako odrębne, złożone, wielomedialne teksty kultury. Procesy lektury przebiegają w kontekście różnych środków przekazu i kanałów komunikowania, które nigdy wcześniej w takim stopniu nie wpływały na samo funkcjonowanie i sposób użytkowania książki a w konsekwencji na transformację mentalności czytelników. Jaki jest status książki w zmediatyzowanej kulturze konsumpcyjnej Czy przestała być dominującym nośnikiem informacji oraz podstawową formą spędzania czasu wolnego A może stale zajmuje znaczące miejsce podlegając rozmaitym wpływom nowoczesnych przekaźników i technologii, sama w sposób istotny oddziałując na ich kształt, rozwój i funkcjonowanie Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na powyższe pytania i głosem w dyskusji nad tożsamością czytelnika i książki w społeczeństwie konsumpcyjnym oraz kondycją czytelnictwa w kontekście kultury wyrastającej z transformacji mechanizmów generujących nowe formy konsumpcji.
Szczegóły
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
230
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788377845707
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788377845707
Dodałeś produkt do koszyka
Homo legens czy homo consumens?
34,89 zł
Recenzje