37.8
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Homo rhetoricus w telewizyjnym dziennikarstwie politycznym
programy z lat 2005-2007
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Książka Krzysztofa Grzegorzewskiego ?Homo rhetoricus? w telewizyjnym dziennikarstwie politycznym (programy z lat 2005-2007) jest poświęcona retoryce polityków i dziennikarzy w czasach czwartej Rzeczpospolitej - demaskuje sztuczki i chwyty słowne, jakimi posługuje się władza i opozycja w celu manipulowania społeczeństwem. Autor wprowadza czytelnika w świat telewizyjnego dziennikarstwa politycznego, który rządzi się swoimi prawami: wykorzystuje błyskotliwość dziennikarzy, spryt polityków, zapierającą dech w piersiach sensacyjną narrację, operuje erystycznymi pojedynkami i epatuje atrakcyjnością przekazu. Skupia uwagę na najlepszych w kraju publicystach telewizyjnych i najpopularniejszych politykach w latach 2005-2007 oraz najgłośniejszych aferach w rządzie Jarosława Kaczyńskiego. Czytelnik znajdzie odpowiedź na pytania: w jaki sposób wpłynąć na decyzje wyborcze widzów, jak odnieść sukces komercyjny, jak wygrać wybory i skutecznie pognębić politycznego przeciwnika.
Szczegóły
Tytuł
Homo rhetoricus w telewizyjnym dziennikarstwie politycznym
Podtytuł
programy z lat 2005-2007
Autor
Grzegorzewski Krzysztof
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2014
Oprawa
Miękka
Ilość stron
267
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788379694679
Rodzaj
Książka
EAN
9788379694679
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

Homo rhetoricus w telewizyjnym dziennikarstwie politycznym
37,80 zł
Recenzje