41.3
Pedagogika
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Horyzonty dziecięcych znaczeń
Kreowanie środowiska uczenia się
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad kondycją wczesnej edukacji, potencjału dziecka i jego sposobów doświadczania świata, środowiska edukacyjnego rozwijającego możliwości i kompetencje dzieci, twórczego charakteru procesu uczenia się, a także metodologicznych aspektów badań dziecka i dzieciństwa. Książka powstała z inspiracji ukierunkowanych na trzy obszary: kulturę edukacji osadzoną w tradycji sprowadzającej kształcenie do transmisji wiedzy i przekonań, środowisko edukacyjne pobudzające rozwój dziecięcych zdolności oraz kreatywność pojmowaną jako dziecięce odczytywanie, rozpoznawanie i wymyślanie świata. Podobnie jak w tomie Horyzonty dziecięcych znaczeń. Granice - rozpoznania - perspektywy, można tu znaleźć odwołania do wielu teorii mieszczących się jednak w dyskursie konstruktywistycznym. Niezależnie od podejmowanej problematyki większość Autorów ujmuje ją z perspektywy interpretatywnej.
Szczegóły
Tytuł
Horyzonty dziecięcych znaczeń
Podtytuł
Kreowanie środowiska uczenia się
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
144
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788381421171
Redakcja
Bonar Jolanta
Redakcja
Wiśniewska-Kin Monika
Redakcja
Buła Anna
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381421171
Dodałeś produkt do koszyka
Horyzonty dziecięcych znaczeń
41,30 zł
Recenzje