41.3
Pedagogika
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Horyzonty dziecięcych znaczeń
Granice ? rozpoznania ? perspektywy
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad kondycją wczesnej edukacji, potencjału dziecka i jego sposobów doświadczania świata, środowiska edukacyjnego rozwijającego potencjał i kompetencje dzieci, twórczego charakteru procesu uczenia się, a także metodologicznych aspektów badań dziecka i dzieciństwa.Tom jest zapisem wielowątkowej dyskusji toczonej z dwóch perspektyw - konstruktywistycznej i kognitywistycznej ? wokół dzieciństwa jako zespołu dziecięcych doświadczeń, przeżyć i działań. Obecna w książce idea podejścia jakościowego potwierdza po raz kolejny, że zainteresowanie dziecięcymi znaczeniami nie ma prostych odniesień do zagadnień podejmowanych w tradycji ilościowych badań pedagogicznych.
Szczegóły
Tytuł
Horyzonty dziecięcych znaczeń
Podtytuł
Granice ? rozpoznania ? perspektywy
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
180
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788381422314
Redakcja
Wiśniewska-Kin Monika
Redakcja
Bonar Jolanta
Redakcja
Buła Anna
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381422314
Dodałeś produkt do koszyka
Horyzonty dziecięcych znaczeń
41,30 zł
Recenzje