loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
34.76 Pozostałe MT Biznes

Idealna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
34,76 zł
Cena rekomendowana: 39,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj

Opis

Otocz opieką swoich klientów, a będą do Ciebie wracać!

Jak często wychodzisz ze sklepu, restauracji czy zakładu usługowego z poczuciem, że zostały spełnione wszystkie Twoje oczekiwania? Że ktoś zatroszczył się o Ciebie, wysłuchał Cię i podpowiedział Ci najlepsze rozwiązanie? No właśnie, to rzadki przypadek, choć wydawałoby się, że każda firma powinna dążyć do takiego stanu – tym bardziej że to wcale nie jest takie trudne. To przekonanie leży u podstaw idealnej obsługi klienta.

Idealna obsługa klienta nie jest ani niedoścignionym wzorem, ani mitem. To strategia polegająca na nieustannym okazywaniu życzliwości i pomaganiu wszystkim klientom firmy – zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Praktyczne i szczegółowe omówienie tej strategii znajdziesz właśnie w tej książce.

Jej bohaterką jest Kelsey Young, młoda ekspedientka pracująca w dużym sklepie sieci Ferguson’s. Kelsey łączy pracę z nauką w szkole biznesu. Ostatni kurs na jej studiach prowadzi profesor Hartley, który zachęca swoich podopiecznych, by fundamentem ich pracy stały się komponenty modelu ICARE: idealna obsługa, kultura służenia, troskliwość, wrażliwość oraz inicjatywa.

Sieć Ferguson’s z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, jednak studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola jako osoby bezpośrednio kontaktującej się z klientem jest ważniejsza, niż mogłoby się wydawać.

Idealna obsługa klienta - recenzje

Idealna obsługa klienta zawiera wiedzę niezwykle cenną dla każdego pracownika, bez względu na jego miejsce w organizacji: dyrektorom wykonawczym i kierownikom przypomina o znaczeniu i wartości kultury służenia, a pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem przekonuje, że to oni tworzą firmy i mogą coś w nich zmienić. Zasady idealnej obsługi klienta to coś, o czym zawsze powinni pamiętać.
 - MARTIN KING, dyrektor generalny i prezes TaylorMade Golf

Wiele lat temu moje myślenie zmieniło się diametralnie pod wpływem książki Jednominutowy Menedżer. Idealna Obsługa Klienta to podręcznik dla kolejnego pokolenia. Kup go, przestudiuj i zastosuj w swojej firmie, aby zapewnić swoim klientom niezwykły poziom obsługi.
- LEE COCKERELL, emerytowany wiceprezes wykonawczy Walt Disney World i autor książek Creating Magic oraz The Customer Rules

Autorzy książki Idealna obsługa klienta

DR KEN BLANCHARD – patron i przywódca duchowy Blancharda® (d. The Ken Blanchard Companies®) – międzynarodowej firmy oferującej usługi w zakresie szkoleń menedżerskich i rozwoju organizacji, którą założył wraz z żoną, dr Marjorie Blanchard, w 1979 roku. Jest autorem i współautorem ponad czterdziestu książek, w tym bestsellerowej serii biznesowej Jednominutowy Menedżer.

KATHY CUFF – starsza konsultantka, partner w firmie Blanchard® i współautorka programu szkoleniowego Legendary Service. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznego i pozytywnego środowiska edukacyjnego, które motywuje ludzi do poprawy jakości życia osobistego i zawodowego.

VICKI HALSEY – wiceprezes ds. praktyk edukacyjnych w Blanchard® . Współautorka programów szkoleniowych Legendary Service oraz The SLII Experience™. Popularna na całym świecie trenerka, konsultantka i prelegentka. Autorka książki Przywództwo wyższego stopnia. Zajmuje się przywództwem, lojalnością klientów i zaangażowaniem pracowników.

Kraj produkcji: PL

Szczegóły

Tytuł
Idealna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
160
Format
14.1 x 21.8 cm
Języki
polski
ISBN
978-83-8231-702-2
Tłumacze
Kowalczyk Marcin
Kraj produkcji
PL
Tytuł oryginału
Legendary Service: The Key Is to Care
Rodzaj
Książka
EAN
9788382317022
Data premiery
2025-08-22
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes sp z o.o
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
665 055 813
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
34,76 zł
Cena rekomendowana: 39,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj
Dodałeś produkt do koszyka
Idealna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza - Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey
Idealna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza
Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey
34,76 zł
39,90 zł
Przejdź do koszyka
34,76 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO