26.25
Psychologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Identyfikacja wartości osobistych w badaniach psychologicznych
Wartości jako cele działań i wyborów
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Seria:
ROZPRAWY UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Opis
Monografia z zakresu metodologii badań psychologicznych, dotycząca wskazywania wartości osobistych jako motywów ludzkich zachowań i wyborów. Autor opisuje podejście środków i celów w badaniach nad wartościami. Następnie prezentuje metodę ladderingu realizującą to podejście i służącą do wskazywania atrybutów obiektów i działań,
konsekwencji ich wyboru i wartości z nimi związanych. Laddering łączy jakościowy sposób zbierania danych z ilościową ich analizą, prowadzącą do zbudowania map poznawczych, wyrażających zależności między atrybutami, konsekwencjami i wartościami.
Autor przedstawia własne propozycje odnośnie do kodowania i analizy danych, eliminujące wady oryginalnej wersji ladderingu, a zastosowanie metody ilustruje przykładami badań z własnej praktyki. Lektura pracy może wzbogacić warsztat badawczy nie tylko psychologów i studentów psychologii, lecz także badaczy rynku i twórców reklam.
konsekwencji ich wyboru i wartości z nimi związanych. Laddering łączy jakościowy sposób zbierania danych z ilościową ich analizą, prowadzącą do zbudowania map poznawczych, wyrażających zależności między atrybutami, konsekwencjami i wartościami.
Autor przedstawia własne propozycje odnośnie do kodowania i analizy danych, eliminujące wady oryginalnej wersji ladderingu, a zastosowanie metody ilustruje przykładami badań z własnej praktyki. Lektura pracy może wzbogacić warsztat badawczy nie tylko psychologów i studentów psychologii, lecz także badaczy rynku i twórców reklam.
Szczegóły
Tytuł
Identyfikacja wartości osobistych w badaniach psychologicznych
Podtytuł
Wartości jako cele działań i wyborów
Autor
Domurat Artur
Wydawnictwo
Seria
ROZPRAWY UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
240
Format
13.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323504016
Rodzaj
Książka
EAN
9788323504016
Data premiery
2009-02-13
Kraj produkcji
PL
Producent
Uniwersytet Warszawski
Dodałeś produkt do koszyka
Identyfikacja wartości osobistych w badaniach psychologicznych
26,25 zł
Recenzje