37.57
Socjologia
Libron
Imperatyw zysku?
O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach
Wydawnictwo:
Libron
Oprawa: Miękka
37,57 zł
Cena rekomendowana: 38,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Opiniowana książka jest tekstem w moim przekonaniu ważnym i aktualnym. Podejmuje problem funkcjonowania mediów masowych [?], ich oddziaływania na ludzi oraz zdolności kreowania (symbolicznego i rzeczywistego) świata. Ze względu na charakter problematyki i sposób analizy jest to publikacja będąca ważnym głosem w debacie o współczesnych polskich mediach i polskich dziennikarzach. [?] Nieczęsto się zdarza tak umiejętne wykorzystanie literatury przedmiotu do opisu i wyjaśnienia analizowanych zjawisk. [?] Sądzę, że książka ta może stanowić znakomitą pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków społecznych, głównie socjologii i dziennikarstwa.Z recenzji prof. Mariana NiezgodyPrzedstawiona praca to rozprawa bardzo wartościowa i bardzo potrzebna dla dalszego rozwoju współczesnej wiedzy o komunikowaniu, wiedzy o mediach, a także socjologii mediów. Podobnych prac książkowych jest niewiele w rodzimej literaturze przedmiotowej. Autorka zgromadziła ogromny materiał empiryczny oraz bibliograficzny.Z recenzji prof. Ignacego S. Fiuta
Szczegóły
Tytuł
Imperatyw zysku?
Podtytuł
O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach
Autor
Ewa Migaczewska
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
266
Format
23.0x16.0cm
Języki
polski
ISBN
9788364275241
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788364275241
Dodałeś produkt do koszyka
Imperatyw zysku?
37,57 zł
Recenzje