loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
44.9 Książki Helion

Inbound marketing Daj się poznać w Google serwisach społecznościowych i na blogu

Halligan Brian

,

Shah Dharmesh

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: Miękka
44,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Książka jest wznowionym wydaniem "Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu"Wciągnij klienta w swe sieci Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę Obowiązkowo stwórz stronę internetową Załóż konta w serwisach społecznościowych Zacznij pisać firmowy blog Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony Promuj tych, którzy promują Ciebie Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom! "Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę". Guy KawasakiPrzestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkańAby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci: poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u; stworzyć blog w celu promowania firmy; budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych; analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Szczegóły

Tytuł
Inbound marketing Daj się poznać w Google serwisach społecznościowych i na blogu
Autor
Halligan Brian , Shah Dharmesh
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
312
Format
14.0x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324631865
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Sałbut Bartosz
Tytuł oryginału
Inbound marketing
Rodzaj
Książka
EAN
9788324631865
Data premiery
2010-07-29
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
(32) 230-98-63
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
44,90 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Inbound marketing Daj się poznać w Google serwisach społecznościowych i na blogu - Halligan Brian, Shah Dharmesh
Inbound marketing Daj się poznać w Google serwisach społecznościowych i na blogu
Halligan Brian, Shah Dharmesh
44,90 zł
Przejdź do koszyka
44,90 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO