loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
250.01 Książki Pearson

Influence 5e

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
250,01 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Influence: Science and Practiceis an examination of the psychology of compliance (i.e. uncovering which factors cause a person to say "yes" to another's request). Written in a narrative style combined with scholarly research, Cialdini combines evidence from experimental work with the techniques and strategies he gathered while working as a salesperson, fundraiser, advertiser, and in other positions inside organizations that commonly use compliance tactics to get us to say "yes." Widely used in classes, as well as sold to people operating successfully in the business world, the eagerly awaited revision of Influence reminds the reader of the power of persuasion. Cialdini organizes compliance techniques into six categories based on psychological principles that direct human behavior: reciprocation, consistency, social proof, liking, authority, and scarcity.All chapters conclude with "Summary" and "Study Questions." Preface. Introduction. 1.Weapons of Influence. Click, Whirr. Betting the Shortcut Odd. The Profiteers. Jujitsu. Reader's Report. 2.Reciprocation: The Old Give and Take ... and Take. How the Rule Works. Reciprocal Concessions. Rejection-Then-Retreat. Defense. Reader's Report. 3.Commitment and Consistency: Hobgoblins of the Mind. Whirring Along. Commitment Is the Key. Defense. Reader's Report. 4.Social Proof: Truths Are Us. The Principle of Social Proof. Cause of Death: Uncertain(ty). Monkey Me, Monkey Do. Defense. Reader's Report. 5.Liking: The Friendly Thief. Making Friends to Influence People. Why Do I Like You? Let Me List the Reasons. Conditioning and Association. Defense. Reader's Report. 6.Authority: Directed Deference. The Power of Authority Pressure. The Allures and Dangers of Blind Obedience. Connotation Not Content. Defense. Reader's Report. 7.Instant Influence: Primitive Consent for an Automatic Age. Primitive Automaticity. Modern Automaticity. Shortcuts Shall Be Sacred. 8.Scarcity: The Rule of the Few. Less Is Best and Loss Is Worst. Psychological Reactance. Optimal Conditions. Defense. Reader's Report. References. Credits. Index.

Szczegóły

Tytuł
Influence 5e
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
272
ISBN
9781292022291
EAN
9781292022291
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
250,01 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Influence 5e
Robert Cialdini
250,01 zł
Przejdź do koszyka
250,01 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO