52.41
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Influencer Marketing
Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.
Szczegóły
Tytuł
Influencer Marketing
Podtytuł
Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Autor
Wydawnictwo
Temat
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
162
Języki
polski
ISBN
9788383310886
Rodzaj
Książka
EAN
9788383310879
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dodałeś produkt do koszyka

Influencer Marketing
52,41 zł
Recenzje