53.53
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Influencer Marketing
Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka
Opis
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.
Szczegóły
Tytuł
Influencer Marketing
Podtytuł
Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2022
Oprawa
Miękka
Ilość stron
162
Języki
polski
ISBN
9788383310886
Rodzaj
Książka
EAN
9788383310879
Dodałeś produkt do koszyka
Influencer Marketing
53,53 zł
Recenzje