96.95
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Influencer marketing
Czyli ekonomia twórców XXI wieku
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
96,95 zł
Cena rekomendowana: 100,98 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Przedsprzedaż - wysyłka po 22.07.2025
Opis
Czy wiesz, dlaczego influencer marketing stał się jedną z najpotężniejszych sił w gospodarce XXI wieku? Co sprawia, że posty influencerów zmieniają zachowania zakupowe i wywołują dyskusje w mediach? Jak budować zaufanie i społeczność w świecie, gdzie każdy może stać się twórcą i liderem opinii? Jak marki mogą wykorzystać autentyczność influencerów, aby zyskać przewagę rynkową? Jak odróżnić prawdziwy wpływ od pustych zasięgów? Książka ta odpowiada na wiele pytań, pokazując influencer marketing z perspektywy historycznej, ekonomicznej, technologicznej i psychologicznej. Dzięki niej łatwiej będzie Ci zrozumieć mechanizmy rządzące współczesnym światem mediów społecznościowych, budowaniem wpływu i tworzeniem marek osobistych, które kształtują rynek i świadomość społeczną. Znajdziesz tu: omówienie najnowszych badań o wpływie influencerów na decyzje zakupowe, analizę roli relacji paraspołecznych w budowaniu zaangażowania, praktyczne strategie współpracy marek z influencerami, refleksję nad rozwojem wirtualnych influencerów i roli AI w tworzeniu treści. To książka dla marketerów, przedsiębiorców, twórców, studentów kierunków związanych z komunikacją i socjologią oraz wszystkich, którzy chcą świadomie poruszać się w świecie treści cyfrowych. Dowiesz się, czym jest marka osobista 5.0, jak influencerzy budują swoje plemiona w sieci oraz jak zmieniają się modele komunikacji i sprzedaży w erze ekonomii twórców. Autor nie tylko opowiada o tym, czym jest influencer marketing, ale pokazuje, jak go wykorzystać w sposób etyczny, skuteczny i zgodny z wartościami. Dzięki temu możemy nie tylko sprzedawać, ale również budować zaufanie i relacje, które przetrwają zmieniające się algorytmy i trendy.
Kraj produkcji: PL
Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeń
Szczegóły
Tytuł
Influencer marketing
Podtytuł
Czyli ekonomia twórców XXI wieku
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2025
Oprawa
Miękka
Ilość stron
592
Format
17.6x25.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301242466
Rodzaj
Książka
EAN
9788301242466
Data premiery
2025-07-22
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna
Dodałeś produkt do koszyka

Influencer marketing
96,95 zł
Recenzje