loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
41.77 Książki Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
41,77 zł
Cena rekomendowana: 48,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Społeczna odpowiedzialność biznesu jest definiowana jako styl prowadzenia przedsiębiorstwa w taki sposób, aby osiągnąć równowagę pomiędzy efektywnością przedsiębiorstwa i jego rentownością a interesem społecznym. To koncepcja, zgodnie z którą organizacje dobrowolnie uwzględniają problematykę ekologiczną i społeczną w swojej działalności komercyjnej i stosunkach z zainteresowanymi stronami. Społeczna odpowiedzialność biznesu jest dążeniem do dobrobytu społecznego z uwzględnieniem oczekiwań interesariuszy i zachowaniem zgodności z prawem oraz normami zachowań. Podmiot gospodarczy dobrowolnie zobowiązuje się do etycznego oraz przejrzystego prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Społeczna odpowiedzialność biznesu stanowi odpowiedź przedsiębiorstw na wymogi zrównoważonego rozwoju i jest wzajemną interakcją między organizacjami a ich otoczeniem ekonomicznym, społecznym oraz środowiskowym. Współcześnie społeczna odpowiedzialność biznesu, utożsamiana ze zrównoważonym rozwojem, rozumiana jest szerzej, jako wzrost wartości przedsiębiorstwa, zysk, dbałość o środowisko naturalne, zachowania etyczne, otwartość na potrzeby społeczności lokalnych oraz grup pracowniczych.
Autorzy wyrażają przekonanie, że przedstawione w niniejszej monografii rozważania dotyczące informacyjnej funkcji rachunkowości z perspektywy społecznej odpowiedzialności biznesu staną się istotnym przyczynkiem do dyskusji nad przyszłym modelem prowadzenia rachunkowości zgodnie z koncepcją zrównoważonej działalności przedsiębiorstw. Monografia powstała z myślą zarówno o środowisku akademickim pracownikach naukowych, doktorantach, studentach, jak również o przedstawicielach praktyki gospodarczej.
Ze wstępu

Szczegóły

Tytuł
Informacyjna funkcja rachunkowości z perspektywy..
Rok wydania
2021
Format
240x176 mm
ISBN
9788379724598
Stan
Nowy
EAN
9788379724598

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
41,77 zł
Cena rekomendowana: 48,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Informacyjna funkcja rachunkowości z perspektywy.. - Hanna Czaja-Cieszyńska, Adam Lulek, Beata Sadowska
Informacyjna funkcja rachunkowości z perspektywy..
Hanna Czaja-Cieszyńska, Adam Lulek, Beata Sadowska
41,77 zł
48,00 zł
Przejdź do koszyka
41,77 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO