85.14
Książki
Difin
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: miękka
Opis
Publikacja przedstawia z jednej strony rolę doskonalenia technologicznego, z drugiej - umiejętne dostosowanie do warunków rynkowych. Zaletą monografii jest m.in. unikalność - na tle dotychczasowego dorobku - przykładów, które wykorzystano do udowodnienia tez, postawionych we wstępie. Oprócz prezentacji udanych połączeń (w strategiach rozwoju wybranych przedsiębiorstw) orientacji rynkowej i orientacji na innowację (macierz ICON), w monografii zaprezentowana została koncepcja umożliwiająca uświadomienie czytelnikowi trudności wynikających z nieprzyjęcia ścisłych definicji precyzujących obszar wiedzy naukowej, jaką jest zarządzanie. Narracja o innowacjach w kontekście działań marketingowych pozwala na podejście, które nie tylko zachowuje wymóg rygoru metodologicznego, ale charakteryzuje się pragmatyzmem i ma wyjątkowy walor dydaktyczny i poznawczy.
Szczegóły
Tytuł
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw
Autor
Dorota Potwora
, Witold Potwora
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
390
Języki
polski
ISBN
9788380859852
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380859852
Dodałeś produkt do koszyka
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw
85,14 zł
Recenzje