loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
53.34 Marketing i ekonomia MT Biznes

Innowacje społeczne w teorii i praktyce

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
53,34 zł
Cena rekomendowana: 59,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Tematyka innowacji społecznych zyskuje ostatnio coraz większą popularność. Wykorzystując specyfikę tych działań, szukamy odpowiedzi na złożone wyzwania społeczne, takie jak: ubóstwo, wykluczenie, zmiany klimatyczne. Upatruje się w nich również szansy na integrację przedstawicieli akademii, organizacji pozarządowych oraz sektora publicznego i prywatnego. Współczesne podejście do innowacji społecznych obejmuje szeroki wachlarz działań i koncepcji, zróżnicowanych pod względem charakteru i zasięgu. Także różne dziedziny nauki – od psychologii, nauk o zarządzaniu i jakości, po socjologię – próbują analizować innowacje społeczne pod kątem ich wpływu na jednostki, grupy i społeczeństwa. Równocześnie realizowane są liczne projekty, które przynoszą realne korzyści ich interesariuszom.

Monografia jest próbą ukazania od strony teoretycznej i praktycznej innowacji społecznych. Składa się z ośmiu rozdziałów podzielonych na dwie części. Pierwsza część zawiera trzy rozdziały, w których autorzy ujęli innowacje społeczne z perspektywy ogólnej. W drugiej znalazło się z kolei pięć rozdziałów poświęconych konkretnym rozwiązaniom z tego obszaru.

Publikacja ta jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Z pewnością będzie cennym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych współczesnymi koncepcjami zarządzania, socjologią czy ekonomią. Może także stanowić inspirację dla wszystkich, którzy prowadzą badania naukowe w obszarze nauk społecznych.

Szczegóły

Tytuł
Innowacje społeczne w teorii i praktyce
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
180
Format
16.5 x 23.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788381756907
Rodzaj
Książka
EAN
9788381756907
Data premiery
2024-11-22

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
53,34 zł
Cena rekomendowana: 59,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka dzisiaj
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Innowacje społeczne w teorii i praktyce - Mikołaj Rogiński, Katarzyna Januszkiewicz
Innowacje społeczne w teorii i praktyce
Mikołaj Rogiński, Katarzyna Januszkiewicz
53,34 zł
59,90 zł
Przejdź do koszyka
53,34 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO