49
Książki
C. H. Beck
Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm
Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań.
Opis
Innowacje są obecnie najistotniejszym czynnikiem rozwoju i konkurencyjności współczesnych gospodarek. Doświadczenia polskich przedsiębiorstw wskazują, że jesteśmy bardzo mało innowacyjni. Zdaniem wielu przedsiębiorców przyczyną jest brak środków na rozwój i wdrażanie innowacji. Badania jednak dowodzą, że nie tylko trudności w pozyskaniu kapitału ograniczają innowacyjność. Przede wszystkim trzeba mieć wiedzę, pomysł, wolę działania i strategię. Celem tej publikacji jest takie przedstawienie najnowszej wiedzy związanej z innowacjami, które ułatwi przełożenie jej na praktykę gospodarczą.Publikacja stanowi kompendium wiedzy o innowacyjności. Obejmuje swym zakresem zarówno aspekty prawne i instytucjonalne, jak i organizacyjne czy ekonomiczne. Przedstawia również przykłady zastosowań, które mogą stać się inspiracją dla praktyków gospodarczych. Książka składa się z czterech części, omawiających takie problemy, jak: współczesna gospodarka a innowacje;innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej; wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw; innowacje w praktyce studia przypadków.Niniejsza praca stanowi próbę analizy wybranych zagadnień teorii i metodologii innowacji, ze szczególnym uwzględnieniem warunków i potrzeb praktyki gospodarczej. Można mieć nadzieję, że przyczyni się ona zarówno do rozwoju teorii w zakresie innowacji, jak i praktyki działań innowacyjnych, niezbędnych do rozwoju konkurencyjności firm.Prof. zw. dr hab. Andrzej PomykalskiPolitechnika ŁódzkaProf. zw. dr hab. Józef Perenc - Prorektor ds. Finansów i Rozwoju Uniwersytetu Szczecińskiego. Dr Joanna Hołub-Iwan pracownik naukowo-dydaktyczny Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.Zespół autorski tworzą wybitni specjaliści - teoretycy i praktycy innowacyjności - związani z wiodącymi ośrodkami akademickimi w Polsce.Książka kierowana jest zarówno do wykładowców, studentów i doktorantów szkół wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz ekonomicznych i menedżerskich, jak i dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz praktyków - przedsiębiorców, menedżerów i kadry kierowniczej przedsiębiorstw.
Szczegóły
Tytuł
Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm
Podtytuł
Znaczenie, wsparcie, przykłady zastosowań.
Autor
Perenc Józef
, Hołub-Iwan Joanna
Wydawnictwo
Seria
ZARZĄDZANIE
Wydanie
1
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
376
Format
16.4x23.9
Języki
polski
ISBN
9788325527518
Rodzaj
Książka
EAN
9788325527518
Data premiery
2011-11-04
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Innowacje w rozwijaniu konkurencyjności firm
49,00 zł
Recenzje