35.63
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym
Perspektywa organizacyjnego uczenia się
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: Miękka
35,63 zł
Cena rekomendowana: 37,80 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Monografia jest rezultatem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposobów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako współistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i wykorzystanie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach trudnych, a także zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego się w kryzysie.
Szczegóły
Tytuł
Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym
Podtytuł
Perspektywa organizacyjnego uczenia się
Autor
Jarema Batorski
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
182
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788323334644
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323334644
Data premiery
2013-02-16
Dodałeś produkt do koszyka
Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym
35,63 zł
Recenzje