18
Książki
Wydawnictwo Naukowe UAM
Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Oprawa: Miękka
Opis
Monografia ma charakter teoretyczny i jest próbą określenia wpływu uwarunkowań instytucjonalnych na zaangażowanie przedsiębiorstwa w dobrowolne działania społeczne i środowiskowe, które są definiowane jako społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR). W szczególności praca analizuje wpływ uwarunkowań instytucjonalnych towarzyszących różnym modelom kapitalizmu w krajach wysoko rozwiniętych na poziom zaangażowania przedsiębiorstw w CSR. Wykorzystuje przy tym ekonomiczną teorię osobistej motywacji Freya do wyjaśnienia wpływu tychże uwarunkowań na motywację menedżerów do podejmowania działań o charakterze społecznie odpowiedzialnym. W monografii zaprezentowane zostały również mechanizmy instytucjonalne prowadzące do globalnego rozprzestrzeniania się praktyk organizacyjnych z zakresu CSR.
Szczegóły
Tytuł
Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
Autor
Robert Kudłak
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
144
Format
16.0x23.9
Języki
polski
ISBN
9788323233589
ISBN serii
9788323233589
Liczba tomów
1
Numer tomu
1
Tytuł tomu
Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
Język oryginału
polski
Tytuł oryginału
Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323233589
Dodałeś produkt do koszyka
Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
18,00 zł
Recenzje