18
Książki
Wydawnictwo Naukowe UAM
Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe UAM
Oprawa: Miękka
Opis
Monografia ma charakter teoretyczny i jest próbą określenia wpływu uwarunkowań instytucjonalnych na zaangażowanie przedsiębiorstwa w dobrowolne działania społeczne i środowiskowe, które są definiowane jako społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR). W szczególności praca analizuje wpływ uwarunkowań instytucjonalnych towarzyszących różnym modelom kapitalizmu w krajach wysoko rozwiniętych na poziom zaangażowania przedsiębiorstw w CSR. Wykorzystuje przy tym ekonomiczną teorię osobistej motywacji Freya do wyjaśnienia wpływu tychże uwarunkowań na motywację menedżerów do podejmowania działań o charakterze społecznie odpowiedzialnym. W monografii zaprezentowane zostały również mechanizmy instytucjonalne prowadzące do globalnego rozprzestrzeniania się praktyk organizacyjnych z zakresu CSR.
Szczegóły
Tytuł
Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
Autor
Kudłak Robert
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
144
Format
16.0x23.9
Języki
polski
ISBN
9788323233589
ISBN serii
9788323233589
Liczba tomów
1
Numer tomu
1
Tytuł tomu
Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
Język oryginału
polski
Tytuł oryginału
Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788323233589
Dodałeś produkt do koszyka
![Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu - Kudłak Robert](https://webimage.pl/pics/589/3/s9788323233589.jpg)
Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu
18,00 zł
Recenzje