49.9
Książki
MT Biznes
Inteligencja analityczna w biznesie
Nowa nauka zwyciężania
Wydawnictwo:
MT Biznes
Oprawa: Miękka
Opis
Nigdy jeszcze nie miałeś tylu informacji o swoim środowisku biznesowym, co teraz.Ale czy wykorzystujesz je, żeby pokonać rywaliJeśli nie, to marnujesz potężne narzędzie konkurencyjne.Thomas H. Davenport i Jeanne G. Harris twierdzą, że zdecydowanie rozszerzył się zakres używania danych w działalności biznesowej. Czołowe firmy nie poprzestają na gromadzeniu i przechowywaniu dużych ilości informacji. Budują swoje strategie konkurencyjne wokół obserwacji i wniosków uzyskiwanych dzięki danym, co przynosi imponujące wyniki biznesowe.Jaka jest ich sekretna brońAnalityka: wyrafinowana analiza statystyczna i ilościowa oraz modelowanie prognostyczne, wspierane przez zorientowanych w zagadnieniu menedżerów wyższego szczebla i zaawansowaną technologię informacyjną.Dlaczego warto konkurować w oparciu o analitykę W czasach, gdy firmy w wielu branżach oferują podobne produkty i używają podobnej technologii, odrębne procesy biznesowe zaliczają się do ostatnich pozostających jeszcze punktów różnicowania. Wiele wcześniejszych podstaw konkurencji takich jak przewaga geograficzna lub przepisy ochronne zostało podkopanych przez globalizację.Jako podstawy konkurencji pozostają zatem trzy rzeczy: efektywna i skuteczna realizacja, mądre podejmowanie decyzji oraz zdolność do wyciśnięcia do ostatniej kropli wartości z procesów biznesowych a wszystko to można osiągnąć poprzez odpowiednie wykorzystanie analityki.Davenport i Harris pokazują, jak pewne wzorcowe organizacje bardzo różnorodne, między innymi drużyna baseballowa Boston Red Sox oraz firmy Netflix, Amazon.com, CEMEX, Capital One, Harrahs Entertainment, Procter & Gamble i Best Buy stosują nowe narzędzia do przebicia rywali. Poprzez analitykę firmy te rozpoznają najbardziej dochodowych klientów, przyspieszają innowacje produktowe, optymalizują ceny i łańcuchy dostaw, a także efektywnie wykorzystują czynniki faktycznie mające wpływ na wyniki finansowe.Inteligencja analityczna w biznesie to książka na czasie i bardzo potrzebne kompendium wiedzy, które może ukształtować na nowo rządzące konkurencją reguły.
Szczegóły
Tytuł
Inteligencja analityczna w biznesie
Podtytuł
Nowa nauka zwyciężania
Autor
Davenport Thomas H.
, Harris Jeanne G.<br />
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
242
Format
15.2x22.7cm
Języki
polski
ISBN
9788377464663
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Sobolewska Agnieszka
Tytuł oryginału
Competing on Analytics: The New Science of Winning
Rodzaj
Książka
EAN
9788377464663
Data premiery
2013-09-27
Kraj produkcji
PL
Producent
MT Biznes Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Inteligencja analityczna w biznesie
49,90 zł
Recenzje