31.5
Publicystyka
Księgarnia Akademicka
Internet jako współczesny środek elektronicznej komunikacji wyborczej
Wydawnictwo:
Księgarnia Akademicka
Oprawa: Miękka
Opis
Rozwój Internetu w Polsce zbiegł się w czasie z przeobrażeniami politycznymi dokonującymi się po upadku PRL-u. Po transformacji ustrojowej zaczęto w Polsce wprowadzać mechanizmy charakterystyczne dla demokracji parlamentarnych, doceniając przy tym znaczenie kampanii wyborczych dla osiągnięcia sukcesu wyborczego. Toteż nic dziwnego, że w 1997 roku po raz pierwszy wykorzystano w polskiej kampanii parlamentarnej Internet i od tego momentu kolejne kampanie toczyły się z jego udziałem.
O jego roli w kampaniach z lat: 1997, 2001, 2005 i 2007 pisano wcześniej, dlatego wszechstronna analiza Jakuba Żurawskiego nawiązuje do tych publikacji. Nowatorskim i oryginalnym zabiegiem autora było przeprowadzenie własnych badań internetowej kampanii parlamentarnej 2007 roku. Autor nazwał je "studium przypadku" i istotnie czytelnik książki otrzymuje obszerne studium, zawierające odniesienia do treści witryn wyborczych komitetów wyborczych, niektórych blogów oraz informacji zamieszczanych na trzech portalach informacyjnych: Interia.pl, Onet.pl, i Wirtualna Polska. Wyniki analizy zostały przedstawione w sposób jasny, przejrzysty, zostały wzbogacone tabelami i ilustracjami, potwierdzając wielką sumienność i rzetelność badawczą autora oraz trafność formułowanych przezeń sądów.
O jego roli w kampaniach z lat: 1997, 2001, 2005 i 2007 pisano wcześniej, dlatego wszechstronna analiza Jakuba Żurawskiego nawiązuje do tych publikacji. Nowatorskim i oryginalnym zabiegiem autora było przeprowadzenie własnych badań internetowej kampanii parlamentarnej 2007 roku. Autor nazwał je "studium przypadku" i istotnie czytelnik książki otrzymuje obszerne studium, zawierające odniesienia do treści witryn wyborczych komitetów wyborczych, niektórych blogów oraz informacji zamieszczanych na trzech portalach informacyjnych: Interia.pl, Onet.pl, i Wirtualna Polska. Wyniki analizy zostały przedstawione w sposób jasny, przejrzysty, zostały wzbogacone tabelami i ilustracjami, potwierdzając wielką sumienność i rzetelność badawczą autora oraz trafność formułowanych przezeń sądów.
Szczegóły
Tytuł
Internet jako współczesny środek elektronicznej komunikacji wyborczej
Autor
Żurawski Jakub
Wydawnictwo
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
240
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788376380025
Rodzaj
Książka
EAN
9788376380025
Data premiery
2011-02-11
Kraj produkcji
PL
Producent
Księgarnia Akademicka sp. z o.o.
ul. św. Anny 6
31-008 Kraków
PL
+48 12 43 127 43
lp.akcimedaka@akcimedaka
31-008 Kraków
PL
+48 12 43 127 43
lp.akcimedaka@akcimedaka
Dodałeś produkt do koszyka

Internet jako współczesny środek elektronicznej komunikacji wyborczej
31,50 zł
Recenzje