59
Książki
C. H. Beck
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Opis
Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.Tematyka /monografii/ jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom.Dr hab. Grażyna Rosaprof. Uniwersytetu Szczecińskiego
Szczegóły
Tytuł
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
Autor
Kos-Łabędowicz Joanna<br />
Wydawnictwo
Seria
ZARZĄDZANIE
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
192
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788325569174
Tytuł oryginału
B
Rodzaj
Książka
EAN
9788325569174
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta
59,00 zł
Recenzje