45.22
Książki
Oficyna Wydawnicza Aspra
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
Opis
Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych ? możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór.Prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet JagiellońskiKsiążka wnosi nowe elementy do badań nad komunikacją polityczną, ale także nad historią mediów.Prof. dr hab. Beata Ociepka, Uniwersytet Wrocławski
Szczegóły
Tytuł
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
Autor
Monika Kożdoń-Dębecka
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
278
Format
16.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375458886
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375458886
Dodałeś produkt do koszyka
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
45,22 zł
Recenzje