34.34
Książki
Fijorr Publishing
Interwencjonizm czyli władza a rynek
Wydawnictwo:
Fijorr Publishing
Oprawa: Miękka
34,34 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Konsumenci nie są wszechwiedzący, ale dysponują bezpośrednimi sposobami uzyskania wiedzy. Kupują pewien produkt żywnościowy na śniadanie, lecz im nie smakuje, więc go więcej nie kupią. Kupują samochód pewnej marki, lecz nie jeździ nim się wystarczająco dobrze, więc kupią inny. W obu przypadkach dzielą się ze znajomymi swoją nowo nabytą wiedzą. Inni konsumenci wspierają finansowo organizacje konsumenckie, które im mogą doradzać lub ich ostrzegać. Lecz we wszystkich przypadkach konsumenci mogą skorzystać z bezpośredniego testu jakości produktów w postaci wyników ich użytkowania. Firma, która zaspokaja potrzeby konsumentów, rozwija się i prosperuje, a firma, które temu zadaniu nie może sprostać, wypada z interesu.
Szczegóły
Tytuł
Interwencjonizm czyli władza a rynek
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
364
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788389812384
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Rudowski Rafał
Tytuł oryginału
Power and market
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788389812384
Dodałeś produkt do koszyka
Interwencjonizm czyli władza a rynek
34,34 zł
Recenzje