35.89
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Introduction to International Trade
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Oprawa: Miękka
Opis
Podręcznik jest pierwszą tego rodzaju pozycją literaturową w Polsce. Autorzy prezentują przekrojowo problematykę planowania i realizacji transakcji handlowych na rynku międzynarodowym. Praktyczne aspekty przedstawione w podręczniku obejmują opracowywanie międzynarodowej strategii marketingowej i metody wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, poszukiwanie informacji i nawiązywanie współpracy z partnerami handlowymi, zarządzanie procesem spedycyjnym oraz wpływ różnic kulturowych na możliwość rozwoju.
Szczegóły
Tytuł
Introduction to International Trade
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
272
Format
16.8x23.9
Języki
polski
Redakcja
Fornalska-Skurczyńska Anna
Redakcja
Skurczyński Marcin
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788378654315
Dodałeś produkt do koszyka
Introduction to International Trade
35,89 zł
Recenzje