loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
49 Książki C. H. Beck

Inwestorski marketing - mix
Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami.

Mamcarz Katarzyna

Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: Finanse
Oprawa: Miękka
49,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji.Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji:niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej,ogłoszenia podziału akcji,ogłoszenia programu skupów akcji, ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie. Do najważniejszych zalet publikacji należą:interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego),tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego,porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar,przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach,oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej. () książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników.Prof. dr hab. Danuta DziawgoUniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Szczegóły

Tytuł
Inwestorski marketing - mix
Podtytuł
Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami.
Autor
Mamcarz Katarzyna
Wydawnictwo
Seria
Finanse
Wydanie
1
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
320
Format
16.9x24.1
Języki
polski
ISBN
9788325542030
Rodzaj
Książka
EAN
9788325542030
Data premiery
2012-11-22
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
PL
22 311 22 22
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
49,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Inwestorski marketing - mix - Mamcarz Katarzyna
Inwestorski marketing - mix
Mamcarz Katarzyna
49,00 zł
Przejdź do koszyka
49,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO