29.4
Polityka
UMCS
Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym
Wybrane zagadnienia
Wydawnictwo:
UMCS
Oprawa: Miękka
Opis
W publikacji zostały przeanalizowane działania inwestycyjne wybranych koncernów, których znaczącym źródłem dochodów jest działalność wydawnicza. Książka składa się z 4 prac. Bogdan Borowik przedstawił strategię rozwoju spółki Agora od 1989 r. Katarzyna Bartoń zasygnalizowała historię i główne inwestycje koncernu Axel Springer. Małgorzata Adamik-Szysiak opisała specyfikę inwestycyjną grupy Bauer Media w Polsce, także przez pryzmat akcji promocyjnych. Lidia Pokrzycka natomiast przeanalizowała działalność inwestycyjną brytyjskiego Mecomu i niemieckiego Passauera Neue Presse na polskim rynku mediów regionalnych. Przedstawiła także wyniki ilościowej analizy zawartości wybranych tytułów należących do koncernów.
Szczegóły
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
120
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788377841112
Redakcja
Pokrzycka Lidia
Rodzaj
Książka
EAN
9788377841112
Data premiery
2012-05-19
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo UMCS
Dodałeś produkt do koszyka

Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym
29,40 zł
Recenzje