44.02
Polityka
Aspra
Iraq issue in the rhetoric of George W. Bush
Wydawnictwo:
Aspra
Oprawa: Miękka
44,02 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Należy przede wszystkim pozytywnie ocenić wybór i sposób ujęcia problematyki będącej przedmiotem książki, gdyż jest to z jednej strony istotny przyczynek do badań nad rolą retoryki w marketingu politycznym, z drugiej zaś zarówno diagnoza jak i wnioski sformułowane przez Autora są niezwykle cenne z punktu widzenia praktyki politycznej i powinny stać się przedmiotem refleksji nad przebiegiem programowania procesów decyzyjnych administracji amerykańskiej w wykonaniu Republikanów.
Podkreślić należy w szczególności pionierski charakter pracy, stanowiącej według mojej wiedzy pierwszą w naszym kraju próbę opisu i analizy wystąpień publicznych prezydenta USA w kontekście decyzji politycznych i militarnych podejmowanych przez waszyngtońską administrację.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Podkreślić należy w szczególności pionierski charakter pracy, stanowiącej według mojej wiedzy pierwszą w naszym kraju próbę opisu i analizy wystąpień publicznych prezydenta USA w kontekście decyzji politycznych i militarnych podejmowanych przez waszyngtońską administrację.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
290
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375453355
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375453355
Data premiery
2012-04-14
Dodałeś produkt do koszyka
Iraq issue in the rhetoric of George W. Bush
44,02 zł
Recenzje