44.02
Polityka
Oficyna Wydawnicza Aspra
Iraq issue in the rhetoric of George W. Bush
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Aspra
Oprawa: Miękka
44,02 zł
Cena rekomendowana: 49,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Należy przede wszystkim pozytywnie ocenić wybór i sposób ujęcia problematyki będącej przedmiotem książki, gdyż jest to z jednej strony istotny przyczynek do badań nad rolą retoryki w marketingu politycznym, z drugiej zaś zarówno diagnoza jak i wnioski sformułowane przez Autora są niezwykle cenne z punktu widzenia praktyki politycznej i powinny stać się przedmiotem refleksji nad przebiegiem programowania procesów decyzyjnych administracji amerykańskiej w wykonaniu Republikanów.
Podkreślić należy w szczególności pionierski charakter pracy, stanowiącej według mojej wiedzy pierwszą w naszym kraju próbę opisu i analizy wystąpień publicznych prezydenta USA w kontekście decyzji politycznych i militarnych podejmowanych przez waszyngtońską administrację.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Podkreślić należy w szczególności pionierski charakter pracy, stanowiącej według mojej wiedzy pierwszą w naszym kraju próbę opisu i analizy wystąpień publicznych prezydenta USA w kontekście decyzji politycznych i militarnych podejmowanych przez waszyngtońską administrację.
prof. dr hab. Jerzy Olędzki
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Tytuł
Iraq issue in the rhetoric of George W. Bush
Autor
Vadym Zheltovskyy
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
290
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788375453355
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375453355
Data premiery
2012-04-14
Kraj produkcji
PL
Producent
ASPRA-JR F.H.U.
Dodałeś produkt do koszyka

Iraq issue in the rhetoric of George W. Bush
44,02 zł
Recenzje