30.45
Psychologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Jak dzieci uczą się i myślą
Społeczne konteksty rozwoju poznawczego
Opis
Książka Davida Wooda przez dziesięć lat utrzymywała się na liście bestsellerów z oczywistych powodów: dostarcza doskonałej, twórczej syntezy wiedzy o myśleniu i uczeniu się dzieci. Autor przedstawia zrównoważoną, a jednocześnie odkrywczą koncepcję, godzącą stanowisko skrajnie natywistyczne z ujęciem środowiskowym; z koncepcją tą powinien się zapoznać każdy, kto zajmuje się rozwojem intelektualnym małych dzieci.Profesor Peter Robinson, Uniwersytet w Bristolu W książce Jak dzieci uczą się i myślą David Wood prezentuje teorie oraz spory dotyczące sposobów myślenia i uczenia się dzieci. W publikacji tej znajdziemy zarówno omówienie dyskusji akademickich, jak i analizy zastosowania badań naukowych w praktyce, a także odniesienia do istotnych trudności, jakie napotykają nauczyciele usiłujący wdrożyć w klasie wyniki rozważań teoretycznych i badań empirycznych.Autor dokonuje przeglądu najważniejszych kierunków rozwoju edukacji w ciągu ostatnich dziesięciu lat, opisuje metody nauczania oraz ich związki z głównymi teoriami uczenia się i rozwoju.
Szczegóły
Tytuł
Jak dzieci uczą się i myślą
Podtytuł
Społeczne konteksty rozwoju poznawczego
Autor
Wood David<br />
Wydawnictwo
Seria
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
294
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
8323321582
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Pawlik Rafał
Tłumacze
Kowalcze-Pawlik Anna
Tytuł oryginału
HOW CHILDREN THINK AND LEARN. THE SOCIAL CONTEXTS OF COGNITIVE DEVELOPMENT
Rodzaj
Książka
EAN
9788323321583
Data premiery
2006-11-29
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Jak dzieci uczą się i myślą
30,45 zł
Recenzje