17.55
Marketing i ekonomia
Poligraf
Jak napisać i wydać książkę
Najskuteczniejsze narzędzie Public Relations dla każdego
Wydawnictwo:
Poligraf
Oprawa: Miękka
17,55 zł
Cena rekomendowana: 24,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Napisz książkę i zostań uznanym autorytetem!
To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją. Z poradnika dowiemy się:
- Dlaczego rynek wymusza umiejętność pisania?
- Jak pisać efektywnie, o czym, dla kogo i gdzie szukać inspiracji?
- Jak napisać i wydać dobrą książkę?
- Jaka jest siła w Public Relations?
- Jak stać się uznanym ekspertem?
- Jak przyśpieszyć i zwiększyć szansę na sukces?
"Wraz z wydaniem własnej książki How to Start a Small Business in Canada moja liczba klientów pokaźnie wzrosła. Wiele cennych i efektywnych wskazówek w czasie procesu powstawania książki zawdzięczam mojemu coachowi, Pani Tallar."
Tariq Nadeem
"Chciałbym mieć tę wiedzę i takie wskazówki kilkanaście lat temu, kiedy stawiałem pierwsze kroki jako autor i tak długo tylko marzyłem o tym, by wydać moją książkę."
Mariusz Bober
"Książkę pani Tallar 'Jak napisać i wydać książkę' przeczytałam z ogromnym zainteresowaniem. Autorka wykazuje znakomitą znajomość tematu. Cenne informacje są przekazane w zwięzły, logiczny i obrazowy sposób. Entuzjazm i pozytywna energia autorki są taką inspiracją, iż czytając ten poradnik odczułam rosnące przeświadczenie, że ja też może jestem w stanie coś napisać i zaistnieć na rynku. Lektura jest pożyteczna dla każdego."
Maria Kasina
Grażyna Grace Tallar - autorka wielu książek i artykułów publikowanych na kilku kontynentach, Managing Editor Storyalis III - Antologii pisarzy ontaryjskich, redaktor merytoryczny, szef kontentu, dziennikarka. Konsultant biznesowy, projektantka nowoczesnego systemu zatrudniania 3D Recruiting oraz międzynarodowy ekspert i coach w dziedzinie inteligencji emocjonalnej, Self-PR oraz wystąpień publicznych. Jej podręczniki są wykorzystywane jako materiały w Humber College Canada. Absolwentka UW oraz montrealskiego uniwersytetu McGill.
Nie spotkałam nawet jednego autora, który by żałował, że napisał książkę!
To jest pierwsza książka, która krok po kroku pokazuje, jak umiejętnie można promować się na rynku i w ten sposób zdobyć szybko przewagę nad konkurencją. Z poradnika dowiemy się:
- Dlaczego rynek wymusza umiejętność pisania?
- Jak pisać efektywnie, o czym, dla kogo i gdzie szukać inspiracji?
- Jak napisać i wydać dobrą książkę?
- Jaka jest siła w Public Relations?
- Jak stać się uznanym ekspertem?
- Jak przyśpieszyć i zwiększyć szansę na sukces?
"Wraz z wydaniem własnej książki How to Start a Small Business in Canada moja liczba klientów pokaźnie wzrosła. Wiele cennych i efektywnych wskazówek w czasie procesu powstawania książki zawdzięczam mojemu coachowi, Pani Tallar."
Tariq Nadeem
"Chciałbym mieć tę wiedzę i takie wskazówki kilkanaście lat temu, kiedy stawiałem pierwsze kroki jako autor i tak długo tylko marzyłem o tym, by wydać moją książkę."
Mariusz Bober
"Książkę pani Tallar 'Jak napisać i wydać książkę' przeczytałam z ogromnym zainteresowaniem. Autorka wykazuje znakomitą znajomość tematu. Cenne informacje są przekazane w zwięzły, logiczny i obrazowy sposób. Entuzjazm i pozytywna energia autorki są taką inspiracją, iż czytając ten poradnik odczułam rosnące przeświadczenie, że ja też może jestem w stanie coś napisać i zaistnieć na rynku. Lektura jest pożyteczna dla każdego."
Maria Kasina
Grażyna Grace Tallar - autorka wielu książek i artykułów publikowanych na kilku kontynentach, Managing Editor Storyalis III - Antologii pisarzy ontaryjskich, redaktor merytoryczny, szef kontentu, dziennikarka. Konsultant biznesowy, projektantka nowoczesnego systemu zatrudniania 3D Recruiting oraz międzynarodowy ekspert i coach w dziedzinie inteligencji emocjonalnej, Self-PR oraz wystąpień publicznych. Jej podręczniki są wykorzystywane jako materiały w Humber College Canada. Absolwentka UW oraz montrealskiego uniwersytetu McGill.
Nie spotkałam nawet jednego autora, który by żałował, że napisał książkę!
Szczegóły
Tytuł
Jak napisać i wydać książkę
Podtytuł
Najskuteczniejsze narzędzie Public Relations dla każdego
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
112
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788378561002
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788378561002
Data premiery
2013-05-15
Dodałeś produkt do koszyka
Jak napisać i wydać książkę
17,55 zł
Recenzje