27.6
Książki
Universitas
Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym
Wydawnictwo:
Universitas
Oprawa: Miękka
Opis
"Ludzie, którzy podejmują komunikację międzykulturową, rozpoczynają interesującą podróż, z której nie ma powrotu. Zaczynają ją od uświadomienia sobie własnych kulturowych ograniczeń, porównują własne biografie z biografiami innych ludzi. Następnie rozważają treści przekazywane przez obcą kulturę. Znajdują w niej treści sobie bliskie, ale też dalekie, a w końcu takie, które mimo swej obcości mogą im się wydać atrakcyjne i godne naśladowania. W sytuacji międzykulturowego dialogu w cyberprzestrzeni może okazać się, że cudze wartości kulturowe będą stanowić interesujący projekt tożsamości, który będzie rozważany w perspektywie własnej biografii.
Czy ludzie będą się bardziej różnić czy też do siebie upodabniać? Pierwsi przekonają się o tym ci, którzy podejmą osobistą podróż w kierunku ludzi o odmiennych kulturach!"
Czy ludzie będą się bardziej różnić czy też do siebie upodabniać? Pierwsi przekonają się o tym ci, którzy podejmą osobistą podróż w kierunku ludzi o odmiennych kulturach!"
Książka niniejsza została napisana z potrzeby dydaktyki dwu przedmiotów, które zbliża tematyka a dzieli tradycja ich uprawiania. Komunikacja międzykulturowa wywodzi się z antropologii a komunikowanie medialne z nauk politycznych - łączy je bliska im socjologia. Ludzka komunikacja jest jedna, żeby to zrozumieć, konieczne jest spojrzenie w sposób nowatorski na szereg z pozoru dobrze znanych zagadnień.
Szczegóły
Tytuł
Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym
Autor
Mikułowski Pomorski Jerzy
Wydawnictwo
Rok wydania
2006
Oprawa
Miękka
Ilość stron
408
Format
15.0x23.5cm
Języki
polski
Rodzaj
Książka
EAN
9798324204457
Kraj produkcji
PL
Producent
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych UNIVERSITAS
Podmiot odpowiedzialny
TAiWPN Universitas
Dodałeś produkt do koszyka

Jak narody porozumiewają się ze sobą w komunikacji międzykulturowej i komunikowaniu medialnym
27,60 zł
Recenzje