62.72
Marketing i ekonomia
BookEdit
Jak nie lean to co?
Wydawnictwo:
BookEdit
Oprawa: Miękka
62,72 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Jeśli Twoja firma jest na wysokim poziomie organizacyjnym, to prawdopodobnie jest zarządzana rozsądnie. Wprowadzanie w niej zmian to czysta przyjemność. Gratuluję Ci, bo widziałem w życiu zaledwie kilka firm, o których z całą odpowiedzialnością mógłbym powiedzieć, że nieustannie się doskonalą. Inne nie mają cierpliwości albo nie są gotowe.
Każdy proces, bez względu na branżę i specyfikę, ma w sobie potencjał do doskonalenia. Większość usprawnień, które prowadziłem w firmach, kończyło się znaczną poprawą wyników i oszczędnościami, dlatego że dobierałem odpowiednią metodę, zależnie od postawionego celu.
Good Sense Management to podejście, nad którym pracowałem 3 lata. A wcześniej, przez ponad 20 lat, uważnie uczyłem się, jak skutecznie doskonali się procesy. Przemyślałem dokładnie każdy krok, zanim zdecydowałem, że wystarczą cztery. To podejście pozwala znaleźć metodę adekwatną do Twoich potrzeb i oczekiwań. To, co je różni od innych, to możliwość dokładniejszego dopasowania istniejących rozwiązań do Twojej organizacji.
Zatem, użyj rozsądku i zastosuj u siebie 4 proste kroki, dzięki którym wzniesiesz swoją firmę na wyższy poziom dojrzałości.
Każdy proces, bez względu na branżę i specyfikę, ma w sobie potencjał do doskonalenia. Większość usprawnień, które prowadziłem w firmach, kończyło się znaczną poprawą wyników i oszczędnościami, dlatego że dobierałem odpowiednią metodę, zależnie od postawionego celu.
Good Sense Management to podejście, nad którym pracowałem 3 lata. A wcześniej, przez ponad 20 lat, uważnie uczyłem się, jak skutecznie doskonali się procesy. Przemyślałem dokładnie każdy krok, zanim zdecydowałem, że wystarczą cztery. To podejście pozwala znaleźć metodę adekwatną do Twoich potrzeb i oczekiwań. To, co je różni od innych, to możliwość dokładniejszego dopasowania istniejących rozwiązań do Twojej organizacji.
Zatem, użyj rozsądku i zastosuj u siebie 4 proste kroki, dzięki którym wzniesiesz swoją firmę na wyższy poziom dojrzałości.
- Określ wartość.
- Przejrzyj wszystko, co robisz.
- Tnij święte krowy.
- Pielęgnuj słonie.
Tomasz Król
O autorze
Tomasz Król – doradca biznesowy, twórca koncepcji zarządzania procesami Good Sense Management, założyciel Instytutu Doskonalenia Produkcji, ekspert zewnętrzny Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości.
Wizjoner, twórca, inspirator. Na co dzień współpracuje z przedsiębiorcami, właścicielami firm i dyrektorami produkcji nad generowaniem oszczędności w ich procesach.
Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Warszawskiej i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Obecnie wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz na Politechnice Warszawskiej.
Tomasz przeprowadził ponad 100 projektów wdrożeniowych i blisko 1000 szkoleń w różnych obszarach procesów produkcyjnych w niemal wszystkich branżach, także usługowych. Pomysłodawca cyklu konferencji Lean Camp (od 2012 roku). Współtwórca Systemu Trwałej Efektywności Produkcji (S.T.E.P.).
Gitarzysta. Sam komponuje muzykę do wszystkich swoich projektów – szkoleń, konferencji i podcastów.
Autor bestsellera „Lean Management po polsku” oraz książek „Zegar Rozwiązywania Problemów”, „Lean. Droga do minimalizmu”, „Czy w ogóle potrzebujesz Lean Management?” oraz licznych artykułów i publikacji na temat zarządzania produkcją.
O autorze
Tomasz Król – doradca biznesowy, twórca koncepcji zarządzania procesami Good Sense Management, założyciel Instytutu Doskonalenia Produkcji, ekspert zewnętrzny Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości.
Wizjoner, twórca, inspirator. Na co dzień współpracuje z przedsiębiorcami, właścicielami firm i dyrektorami produkcji nad generowaniem oszczędności w ich procesach.
Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, Politechniki Warszawskiej i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Obecnie wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz na Politechnice Warszawskiej.
Tomasz przeprowadził ponad 100 projektów wdrożeniowych i blisko 1000 szkoleń w różnych obszarach procesów produkcyjnych w niemal wszystkich branżach, także usługowych. Pomysłodawca cyklu konferencji Lean Camp (od 2012 roku). Współtwórca Systemu Trwałej Efektywności Produkcji (S.T.E.P.).
Gitarzysta. Sam komponuje muzykę do wszystkich swoich projektów – szkoleń, konferencji i podcastów.
Autor bestsellera „Lean Management po polsku” oraz książek „Zegar Rozwiązywania Problemów”, „Lean. Droga do minimalizmu”, „Czy w ogóle potrzebujesz Lean Management?” oraz licznych artykułów i publikacji na temat zarządzania produkcją.
Szczegóły
Rok wydania
2023
Oprawa
Miękka
Ilość stron
192
Format
19,8 x 14,0 cm
Języki
polski
ISBN
9788366995796
Rodzaj
Książka
EAN
9788366995796
Dodałeś produkt do koszyka
Jak nie lean to co?
62,72 zł
Recenzje